Magazin tigari electronice

garantie tigari electronice joytech.ro

GARANTIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate prin JOYTech.ro sunt garantate ca functioneaza la livrare. Daca ati primit un produs care nu functioneaza la livrare va rugam sa ne instiintati prin e-mail sau telefonic (lasati un mesaj in afara orelor de program) cat mai repede dar nu mai tarziu de 48 ore de la primirea pachetului pentru a putea demara operatiunea de inlocuire a produsului. Costurile generate de schimbarea produselor defecte la livrare cad in sarcina vanzatorului.

Garantia pentru tigarile electronice comercializate pe site-ul este de 10 zile pentru atomizoare, 60 zile pentru baterii, respectiv 6 luni pentru incarcatoare. Atomizoarele sunt considerate semi-consumabile, ele avand o durata de viata de aproximativ. 2-8 saptamani, in functie de modul de folosire a acestora.

Prin termenul VANZATOR se intelege site-ul www.joytech.ro


TERMENI SI CONDITII DE GARANTIE:

  • Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie si factura (bon sau chitanta) eliberate de VANZATOR, un ambalaj adecvat pentru transport cat si toate accesoriile cu care a fost dotat produsul la cumparare , in caz contrar produsul nu este acceptat pentru reparatii;
  • Producatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o terta parte (furnizor servicii de telefonie, provider internet, furnizor electricitate, etc). Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garantiei;
  • Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate;
  • Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 30 zile lucratoare de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau i se va propune o alta solutie tehnica pentru rezolvarea litigiului;
  • Daca produsul defect aflat in perioada de garantie nu poate fi reparat sau durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului va fi inlocuit de VANZATOR cu un echipament similar din punct de vedere functional sau acesta va restitui contravaloarea actualizata a produsului respective;


NU SE ACORDA GARANTIE: 

  • Produselor care prezinta defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgarieturi), sigilii lipsa sau deteriorate, sau produse care prezinta urme de folosire necorespunzatoare;
  • Nu fac obiectul garantiei consumabilele (cartusele de rezerva, e-liquid). Defectele datorate utilizarii materialelor consumabile, altele decat cele originale, nu fac de asemenea obiectul garantiei;
  • UNITATEA DE SERVICE si VANZATORUL nu pot fi facuti raspunzatori pentru eventualele pagube colaterale generate de nefunctionarea produselor;
  • In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (30 RON) a produsului reclamat ca fiind defect.
  • Toate precizarile mentionate mai sus sunt in conformitate si se completeaza cu prevederile O.G 21/92 si H.G 449/2003 si vor fi considerate ca acceptate de parti prin semnarea prezentului document. Orice culpa a unei parti va conduce la anularea in intregime a obligatiilor celeilalte parti, de aceea va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti.