Magazin tigari electronice

Termeni si Conditii

PENTRU UTILIZAREA ACESTUI SITE ESTE NECESAR SA CITITI SI SA ACCEPTATI ACESTE REGULI IN TOTALITATE. VIZITAREA IN CONTINUARE A ACESTUI SITE PRESUPUNE CA SUNTETI DE ACORD CU ACESTE REGULI.

Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul https://www.joytech.ro/, implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate in paragrafele urmatoare.

1. Termeni:

1.2 Continut site

1. European GM Star Tehnology ofera acces liber la acest magazin online , pentru a asigura utilizatorilor acestui site un mod ideal de gestionare si achizitie a produselor solicitate. Orice utilizare in alte scopuri decat acesta nu este permisa.

2. Dreptul de autor pentru toate informatiile existente pe acest site sunt detinute de European GM Star Tehnology SRL. Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara permisiunea anterioara a European GM Star Tehnology
Toate drepturile sunt rezervate.

3. Toate trade name-urile, trademark-urile, logo-urile si trade style-urile sunt proprietatea European GM Star Tehnology . Utilizarea adecvata a acestora se poate face numai in contextul produselor si serviciilor proprietarului marcilor, nici o alta folosire a acestora nefiind permisa fara o aprobare scrisa anterioara.

4. European GM Star Tehnology face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Fotografiiile au caracter informativ dar incercam sa sugeram cat mai exact prin afisiarea acestora calitatea produsului. Textele specifice articolelor din acest site au fost concepute in asa fel incat utilizatorul sa identifice cat mai rapid si explicit specificatiile si destinatia produselor.

5. Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute pe server.


1.3 Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului joytech.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul joytech.ro, va fi considerata tentativa de fraudare a aplicatiei si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.


1.4 Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Bucuresti, Romania.

1.5 Dispozitii finale

European GM Star Tehnology si rezerva dreptul de a efectua modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra aplicatiei online https://www.joytech.ro/, fara a fi necesara notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

Pentru informatii suplimentare, va asteptam cu un mesaj la adresa de email publirogm@yahoo.com.

 

2. Conditii :

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la joytech.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 10 zile de la receptia acestora.

2.1 Conditii de acceptare retur produs(e):


• Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
• Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului
• Produs nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
• Renuntarea la cumparare - doar pentru produsele neutilizate si in ambalajul original cu toate accesoriile ; produsule trebuie sa fie sigilate.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier; produsele trebuie sa fie neutilizate si in ambalajul original cu toate accesoriile, produsul trebuie sa fie sigilat.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achizitionate de pe www.joytech.ro si cele detinute sau achizitionate de la ati comercianti, precum si erorile cumparatorilor in alegerea sau identificarea produselor corespunzatoare codurilor modelelor pe www.joytech.ro , nu fac obiectul responsabilitatii European GM Star Technology

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Produsele se returneaza la sediul vanzatorului doar prin curierul prin care a fost facuta expeditia initiala. Nu se accepta produsele trimise retur prin Posta Romana.

2.2 Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

A. Inregistrare cerere retur produse

1. Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa publirogm@yahoo.com o cerere cu subiectul "“Cerere retur produse"
2. In cadrul cererii se vor specifica:

• numar comanda si data emiterii comenzii;
• date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la plasarea comenzii .
• numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
• cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);

3. La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;
4. Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului 2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful “Conditii de acceptare retur produs(e)”);
5. In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

B. Retur produs(e)

1. Cumparatorul va face efectiv returnarea produselor prin curier rapid catre locatia de unde i-au fost livrate si facturate produselor, doar dupa comunicarea de catre operatorul smokemania.ro prin e-mail a numarului de inregistare retur si a detaliilor cu privire la procedura de retur produse, pentru retur produse aplicandu-se costuri si taxe speciale (vezi paragraful “Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)”).
2. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, etc), fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc).
3. Produsele se returneaza la sediul vanzatorului doar prin curierul prin care a fost facuta expeditia initiala. Nu se accepta produsele trimise retur prin Posta Romana.

C. Constatare si validare acceptare retur produs(e)

1. Dupa primirea produselor/produsului , personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful “Conditii de acceptare retur produs(e)”);
2. Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor prin e-mail, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful “Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)”);
3. Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).

2.3 Service si garantie:

Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumprate (vezi paragraful “Conditii de acceptare retur produs(e)”), cumparatorul va contacta vanzatorul la adresa de e-mail : publirogm@yahoo.com

2.4 Inlocuire produs

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuire produs, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

2.5 Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)

2.6 Costuri suportate de catre cumparator:

• Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 10 zile de la receptia produsului;
• Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);
• Cheltuieli speciale retinute din pretul produsului la vanzare, daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca produs nou. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita aceaste cheltuieli in vederea readucerii la stadiul initial al produsului vandut sau pentru a acoperi diferenta de pret in cazul revanzarii produsului ca produs cu valoare scazuta fata de starea initiala;
Costuri suportate de catre vanzator:

• Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;
- Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;
- Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

2.7 Rambursare sumelor

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.